inas-concierge-orig-logotype-fyrk-pant-532-U

Bra att veta

Mina kunder ska känna sig trygga, det är det viktigaste för mig på Inas Concierge.

Det är framförallt trygghet och kvalité vi arbetar med eftersom jag bara godkänner 100% nöjda kunder.

Så vad betyder det? Att vi lever upp till den kvalitet som mina kunder förväntar sig och att vi genom transparens och god dialog skapar ett samarbete som mina kunder känner sig trygga i.
 
Läs vidare om hur vi rent konkret jobbar för att uppfylla detta.

 

Ömsesidig trygghet och tillit

 Inas Concierge uppfyller grundläggande förutsättningar för ett tryggt och säkert arbete
 
För oss innebär det bland annat att vi är ansvarsförsäkrade och arbetar under sekretess, samt hanterar nycklar och koder med försiktighet.

Vill du läsa mer om våra avtalsvillkor?

Klicka här

Kostnadsfritt hembesök

Ett kostnadsfritt hembesök ingår alltid. Det är helt förutsättningslöst och utgår alltid från dina behov.

Detta erbjuder vi därför att vi vet hur viktig den personliga relationen är för att man ska våga släppa in någon i sitt hem.
Vi vill skapa rätt förutsättningar för att våra kunder ska känna sig så trygga som möjligt.
 

Flexibla lösningar

Ingenting är hugget i sten.

Vi tror på flexibla lösningar och det går alltid att hitta en variant som passar just dig.

Vi eftersträvar personliga relationer och gör vårt bästa för att vara lyhörda inför våra kunders behov.
 

Hur vi säkerställer kvalité

Vårt kvalitetsarbete innebär att vi arbetar efter givna ramar med klara rutiner, checklistor och arbetsbeskrivningar.

Vi utför regelbunden uppföljning för att kontrollera kvalitén.

Vi åtgärdar det du inte är nöjd med direkt.


Inas Concierge har nöjd kund garanti!

Jag har alltid känt mig trygg med Inas Concierge.
Jag har lärt känna Ina personligen och har vågat lämna mitt hus i hennes händer när jag åkt iväg på längre resor. "


tel 042 400 00 51 I e-mail ina@inasconcierge.se I org.nr 559138-2105