inas-concierge-orig-logotype-fyrk-pant-532-U

Concierge BnB uthyrningsservice

Vi erbjuder ett fullservicekoncept där vi tar hand om allt kring uthyrningen av din bostad. Vi löser allt från fotografering av ditt boende till slutstädning och en heltäckande bokningsservice.

Börja med att boka en kostnadsfri konsultation.

hur funkar det?

fri konsultation

Vi börjar med att ses i det boende som du tänkt hyra ut, det första mötet är alltid kostnadsfritt och helt förutsättningslöst.


Vi återkommer till dig med förslag till hyresnivåer för ditt boende samt en offert för våra tjänster och vad som ingår. Accepterar du offerten så kör vi igång.

startpaket

OBJEKTSBESKRIVNING | Vi utformar en beskrivning för ditt boende med information som kan vara bra för hyresgästerna att känna till, t.ex. vilken utrustning som finns tillgänglig, avstånd till närliggande service mm.

AVTAL & ÖVRIGA DOKUMENT | Vi skriver ett förmedlingsavtal som reglerar rättigheter,
skyldigheter, ansvarsfördelning etc. mellan dig som fastighetsägare (uthyrare) och oss som hyresförmedlare. Detta avtal ligger till grund för det hyresavtal vi upprättar gentemot hyresgästerna. Vi hjälper dig att upprätta andra nödvändiga dokument, så som säkerhetsföreskrifter och andra instruktioner till gästerna.

FOTOGRAFERING & ANNONSERING | Vi fotograferar objektet och redigerar bilderna.
Vi skriver en annonstext som du får godkänna innan vi publicerar den.  

STARTSTÄDNING

Innan den första gästen anländer börjar vi alltid med en grundlig städning av ditt boende för att säkerställa att gästen får en så positiv upplevelse som möjligt. Behöver du göra några inköp så som tvål, toalettpapper eller liknande så kan vi även hjälpa till med detta.

Det är de små detaljerna som gör skillnaden, därför märks det om vi har varit på plats.

bokningsservice

BOKNINGAR | Vi sköter all bokning och håller dig uppdaterad om bokningsläget. Vi sköter all korrespondens med gästerna, besvarar frågor och lämnar information om ditt boende.

HYRESAVTAL | Vi skriver hyresavtal med dina hyresgäster.

ANKOMSTER | Vi iordningställer objektet inför ankomst, tar emot gästerna personligen, lämnar över nycklar och tar vid överenskommelse emot deposition. Vi finns tillgängliga via telefon och mail under vistelsen för eventuella frågor. Skulle problem uppstå kan vi om nödvändigt åka ut på plats för att avhjälpa problemet (tilläggsavgift).

AVRESOR | Vi tar emot nycklarna, synar av bostaden och inventerar. Har vi krävt deposition av hyresgästen återbetalar vi denna under förutsättning att allt är som det ska, om inte drar vi av från depositionen före återbetalning.

IN- & UTBETALNINGAR | Vi tar hand om alla inbetalningar från gästerna, samt skickar utbetalning till dig som uthyrare tillsammans med en noggrann redovisning av intäkterna.

SLUTSTÄDNING & AVSYNING | Vi städar objektet efter avresa och ställer iordning inför nästa ankomst (tilläggsavgift). 

varför inas concierge?


Flexibelt – du bestämmer själv under vilka perioder du vill hyra ut ditt hus
och när du vill nyttja det för egen del

Prisvärt – vi tar ett lägre arvode än många andra aktörer på marknaden, samtidigt erbjuder vi en helhetsservice – vi tar hand om ALLT!

vad kostar det?

Kolla in vår prislista eller kontakta oss direkt. 
 


​​​​TOREKOV | BÅSTAD | HELSINGBORG